فصل ۴: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق ۴۹
مقدمه ۴۹
آمار توصیفی و ویژگی های جمعیت شناختی ۴۹
ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان باشگاه های خصوصی ۵۰
جنسیت در باشگاه های خصوصی ۵۰
سن در باشگاه های خصوصی ۵۱
وضعیت تحصیلی در باشگاه های خصوصی ۵۲
وضعیت تأهل در باشگاه های خصوصی ۵۲
سابقه حضور در باشگاه های خصوصی ۵۲
وضعیت شغلی در باشگاه های خصوصی ۵۳
هدف از تمرین در باشگاه های خصوصی ۵۴
ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان در باشگاه های دولتی ۵۴
جنسیت در باشگاه های دولتی ۵۵
سن در باشگاه های دولتی ۵۵
وضعیت تحصیلی در باشگاه های دولتی ۵۶
وضعیت تأهل در باشگاه های دولتی ۵۶
سابقه حضور در باشگاه های دولتی ۵۷
وضعیت شغلی در باشگاه های دولتی ۵۷
هدف از تمرین در باشگاه های دولتی ۵۸
جمع بندی ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی ۵۸
تجزیه و تحلیل های استنباطی و آزمون فرضیه ها ۵۹
۴-۶ آزمون کلموگروف-اسمیرنوف جهت تعیین نحوه توزیع داده ها ۵۹
فرضیه ۱: مقایسه ابعاد کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی در وضعیت مطلوب و وضعیت موجود ۶۰
رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی ۶۱
فرضیه ۲: تعیین شکاف ها ی ۵گانه کیفیت خدمات در باشگاه های خصوصی ۶۱
فرضیه ۳: مقایسه ابعاد کیفیت خدمات باشگاه های دولتی در وضعیت مطلوب و وضعیت موجود ۶۲
فرضیه ۴: تعیین شکاف ها ی ۵گانه کیفیت خدمات در باشگاه های دولتی ۶۳
فرضیه ۵: مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های دواتی و خصوصی در وضعیت موجود ۶۴
فرضیه ۶: مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های دواتی و خصوصی در وضعیت مطلوب ۶۴
رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی ۶۴
۴-۱۶ فرضیه ۷ :مقایسه شکاف های پنج گانه مدل سروکوال بین باشگاه های خصوصی و دولتی۶۵
فصل ۵: خلاصه، بحث و نتیجه گیری، پیشنهادها ۶۷
مقدمه ۶۸
خلاصه تحقیق ۶۸
بحث و نتیجه گیری ۷۰
پیشنهاد های برخاسته از تحقیق ۷۹
پیشنهاد برای محققین آینده ۸۰
منابع و مأخذ ۸۱
چکیده انگلیسی ۸۶
فهرست جدوال ها
عنوان صفحه
جدول ۲-۱ انواع مدل های کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………….۲۳
جدول ۴-۱ ویژگی های جمعیت شناسی مشتریان باشگاه های خصوصی به درصد……………………………..۵۰
جدول ۴-۲ ویژگی های جمعیت شناسی مشتریان باشگاه های دولتی به درصد…………………………………..۵۴
جدول ۴-۳ ویژگی های جمعیت شناسی مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی به درصد………………..۵۸
جدول ۴-۴ آزمون K-S به منظور تعیین نرمال بودن ابعاد کیفیت خدمات…………………………………………۵۹
جدول ۴-۵ نتایج آزمون tجفت شده برای مقایسه ابعاد کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی در وضعیت مطلوب و وضعیت موجود (P<0/05)………………………………………………………………………………………………………………………………………60
جدول ۴-۶ آزمون فریدمن به منظور رتبه بندی ابعاد کیفیت خدمات باشگاه های خصوصی در دو حالت مورد انتظار(مطلوب) و ادراک شده (موجود) ……………………………………………………………………………………………………………………..۶۱
جدول ۴-۷ آزمون t تک نمونه ای برای تعیین شکاف ها ی ۵گانه کیفیت خدمات در باشگاه های خصوصی از منظر مدیران،کارکنان و مشتریان…………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۱
جدول ۴-۸ نتایج آزمون tجفت شده برای مقایسه ابعاد کیفیت خدمات باشگاه های دولتی در وضعیت مطلوب و وضعیت موجود…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۲
جدول ۴-۹ آزمون t تک نمونه ای برای تعیین شکاف ها ی ۵گانه کیفیت خدمات در باشگاه های دولتی از منظر مدیران،کارکنان و مشتریان ………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۳
جدول ۴-۱۰ آزمون t مستقل برای مقایسه کیفیت خدمات باشگاه های دولتی و خصوصی (P<0/05)..64
جدول ۴-۱۱ آزمون فریدمن به منظور رتبه بندی ابعاد کبفبت خدمات باشگاه های خصوصی و دولتی….۶۴
جدول ۴-۱۲ نتایج آزمون t مستقل جهت مقایسه شکاف های پنج گانه مدل سروکوال بین باشگاه های خصوصی و دولتی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۵