-
- تنظیم دستی ۶۷
-
- روش زیگلر- نیکلس ۶۸
۲-۴-۴ نرم افزار تنظیم PID 69
۲-۴-۵ اصلاحات الگوریتم PID 69
۲-۴-۶ محدودیت های کنترل PID 70
۲-۴-۷ کنترل اتصال سری ۷۱
۲-۴-۸ انجام کنترل PID فیزیکی ۷۲
۲-۴-۹ پیاده سازی روش PID با زبان برنامه نویسی ۷۳
۳ فصل سوم : استخراج معادلات ناوبری ۷۴
مقدمه ۷۴
کاربرد فیلتر کالمن در گردآوری اطلاعات شتاب ۷۵
۳-۲-۱ فیلتر کالمن داخلی جی پی اس ۷۵
۳-۲-۲ فیلتر کالمن خارجی جی پی اس ۷۸
۳-۲-۳ محاسبه تابع انتقال شتاب ۸۰
محاسبه زوایای شبه وضعیت ۸۳
پیاده سازی با زبان برنامه نویسی C 87
۴ فصل چهارم : شبیه ســازی ۸۸
مقدمه ۸۸
شبیه سازی هواپیما در نرم افزار Aerosim 90
۴-۲-۱ بلوک ارتباط با دسته فرمان ۹۳
۴-۲-۲ مجموعه هواپیمای کامل ۹۴
-
- مجموعه شتاب کل ( Total Acceleration ) 97
-
- مجموعه نیروها (Forces ) 98
-
- مجموعه سینماتیک (Kinematics ) 99
-
- مجموعه ناوبری (Navigation ) 100
۴-۲-۳ مجموعه ارتباط بصری ۱۰۱
-
- بلوک رابط FS 101
-
- بلوک رابطFlight Gear 103
شبیه سازی سفت افزار خلبان خودکار در متلب ۱۰۵
۴-۳-۱ تعیین مشخصات خلبان خودکار ۱۱۱
-
- مشخصات کنترل کننده حرکت سمتی ۱۱۱
-
- مشخصات کنترلکننده ارتفاع ۱۱۵
شبیه سازی سیستم وضعیت سنج بدون AHRS 117
۵ فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات ۱۲۹
مقدمه ۱۲۹
ارزیابی، تحلیل و نتیجهگیری ۱۲۹
پیشنهاد برای کارهای آینده ۱۳۰
* منابع و مراجع ۱۳۱
* نمـایه. ۱۳۳
* فهرست اشکال | صفحه |