با توجه به موارد فوق شرکتها به دنبال راههایی میگردند تا مشتریانشان را حفظ کرده و سودآوری شان افزایش یابد از جمله این راهکارها میتوان به برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان را عنوان کرد چرا که جنبههای ملموس ارتباطات به سادگی به وسیله رقبا قابل تقلید نیستند بنابراین مزیت رقابتی پایداری برای آنان به شمار میرود (سیدجوادین، ۱۳۸۴، ص ۵۲).
۱-۴- اهداف تحقیق
اهدف اصلی:
بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اردبیل.
اهداف فرعی و کاربردی:
- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با اعتماد مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با رضایت مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه سازماندهی متناسب از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه سازماندهی متناسب از ابعاد CRM با رضایت مشتریان کلیدی بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه تکنولوژی از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان کلیدی بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه تکنولوژی از ابعاد CRM با رضایت مشتریان کلیدی بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه تمرکز بر مشتریان کلیدی از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه تمرکز بر مشتریان کلیدی از ابعاد CRM با رضایت مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- بررسی رابطه مدیریت دانش از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان.
- بررسی رابطه مدیریت دانش از ابعاد CRM با رضایت مشتریان بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
- دستیابی به راهکارهای عملی و ارائه پیشنهادات لازم و موثر به مؤسسات خدماتی ازجمله بیمهها برای ایجاد و حفظ روابط پایدار و بلندمدت با مشتری.
_ کاربرد نتایج حاصل از تحقیق در ارتقاء میزان اعتماد و رضایت مشتریان کارگزاریهای بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل.
۱-۵- سوالات تحقیق
۱-۱-۵- سوالات اصلی:
آیا مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه روستائیان و عشایر رابطه دارد؟
۱-۲-۵- سؤالات فرعی:
۱- چه رابطهای بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)با اعتماد مشتریان بیمه روستائیان و عشایر وجود دارد؟
۲- چه رابطهای بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)با رضایت مشتریان بیمه روستائیان و عشایر وجود دارد؟
۳- چه رابطهای بین سازماندهی متناسب از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان بیمه وجود دارد؟
۴- چه رابطهای بین سازماندهی متناسب از ابعاد CRM با رضایت مشتریان کلیدی بیمه وجود دارد؟
۵- چه رابطهای بین تکنولوژی از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان کلیدی بیمه وجود دارد؟
۶- چه رابطهای بین تکنولوژی از ابعاد CRM با رضایت مشتریان کلیدی بیمه وجود دارد؟
۷- چه رابطهای بین تمرکز بر مشتریان کلیدی از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان بیمه وجود دارد؟
۸- چه رابطهای بین تمرکز بر مشتریان کلیدی از ابعاد CRM با رضایت مشتریان بیمه وجود دارد؟
۹- چه رابطهای بین مدیریت دانش از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان بیمه وجود دارد؟
۱۰- چه رابطهای بین مدیریت دانش از ابعاد CRM با رضایت مشتریان بیمه وجود دارد؟
۱-۶- فرضیههای تحقیق
فرضیه اصلی (اهم):
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد بازاریابی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
فرضیههای فرعی:
۱- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)با اعتماد مشتریان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۲- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)با رضایت مشتریان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۳- سازماندهی متناسب از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۴-سازماندهی متناسب از ابعاد CRM با رضایت مشتریان کلیدی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۵- تکنولوژی از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان کلیدی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۶- تکنولوژی از ابعاد CRM با رضایت مشتریان کلیدی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۷- تمرکز بر مشتریان کلیدی از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۸- تمرکز بر مشتریان کلیدی از ابعاد CRM با رضایت مشتریان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۹- مدیریت دانش از ابعاد CRM با اعتماد مشتریان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
۱۰- مدیریت دانش از ابعاد CRM با رضایت مشتریان صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان اردبیل رابطه دارد.
دانلود فایل ها در رابطه با بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ...